sobota, 7 czerwca 2014

# 284. fotorelacja: Targ Śniadaniowy Sopot

drobno- skromna relacja dnia dzisiejszego, czyli Targ Śniadaniowy w Sopocie. miejsce, gdzie zjecie na świeżym powietrzu, smacznie, kolorowo, ze znajomymi.


 moje śniadanie (w porze nieco obiadowej):
bagietka z oliwkami i włoskimi serami;
baklava i inne słodycze rodem z Bliskiego Wschodu 

wyjątkowo słony ser, jeszcze słodszy deser. jak się z takim czymś uporać? zagryzać baklavę kawałkami sera ;)

dla mnie pomimo wszystko zwycięzcą dnia jest... chleb maczany w oleju lnianym. nigdy nie pomyślałabym, że coś tak prostego, może być tak smaczne. zaopatrzyłam się nawet w butelkę owego specyfiku

 absolutnie najsłodsze słodycze, z jakimi dane było mi się zmierzyć. dużo prawdziwego miodu, orzechów i ciasta filo. witamy w Turcji!

najróżniejsze mrożone herbaty do parzenia; świeże pieczywo na zakwasie

lemoniada-nie-cytrynowa; ciastka dla dbających o linię i symbol dni letnich

nagle bardzo zapragnęłam sokowirówki na własność
 
 keks na słono; pełnoziarniste chleby na zakwasie


dzień zwieńczyły zawody, poprzedzone pokazami rekonstrukcji Husarii 






20 komentarzy:

  1. Kooonie <3 Cudownie spędzony dzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka swietna relacja bardzo smaczne rzeczy wybralas <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ci zazdroszczę tego targu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile pyszności, ale Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty mi lepiej powiedz jak to możliwe, że mieszkam bliżej Sopotu niż ty, przejeżdżam przez to miasto kilka razy w tygodniu i ja o niczym nie wiedziałam. Wstyd...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozazdrościłam Ci tych targów, żeby dokonać odkrycia - w moim mieście też są, niedaleko całkiem! A po zdjęciach widzę, że pysznie się jadło : )

    OdpowiedzUsuń
  7. tez chciałabym przeżyć taki dzień! :)
    same pyszności :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Chleb z olejem lnianym uwielbiam, porządny razowiec jest nawet lepszy niż z masłem. Fajnie popatrzeć, poprobowac, aczkolwiek taka ilość dobrego jedzenia trochę mnie przerasta póki co ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zdjęcia, oddają w pełni klimat ;)
    Zazdroszczę i żałuję, że u mnie nie ma takich akcji ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę - śledzę te targi już jakiś czas i z chęcią bym w czymś takim uczestniczyła :D Czekam na Targ Śniadaniowy we Wrocławiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona tą fotorelacją. Wybrałaś śniadanie/obiad który genialnie trafiłby w mój gust. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. takie targi śniadaniowe to świetna sprawa! mój najbliższy jeszcze nie tak obfity w tyle pyszności co w Sopocie. szczególnie przypadły mi do gustu te słodkości tureckie - pamiętam jak zajadałam się podobnymi w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pyszności! Szczególnie te tureckie słodkości w papilotkach przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze chciałam spróbować baklavę, nigdy nie miałam okazji...zazdroszczę Wam tych targów śniadaniowych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. łaaa, w tym Sopocie się dzieje, zazdroszczę uczestnictwa w takim wydarzeniu. Bogactwo wspomnień i smaków! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. łaaał! to wszystko wygląda cudownie! pewnie świetnie się bawiłas:)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowności!
    we Wrocławiu ostatnio odbyła się podobna impreza, ale nie wyglądało to aż tak pysznie ;(

    OdpowiedzUsuń