sobota, 12 kwietnia 2014

# 233. Tosty francuskie

nawet miałam coś napisać, ale wściekłość mi nie pozwala. słaby czas ostatnio, na każdym polu
+zaczynam knuć na wakacje. oczywiście pomiędzy kolejnymi zadaniami z chemii

 Czekoladowe tosty francuskie z ricottą, pomarańczą i skórką pomarańczową

żadne Pain Perdu, żadne Tosty Francuskie. u mnie zawsze był to Chleb w Jajku (o jakże dumnej nazwie, pod którą kryło się pół bochenka chleba z nieprzyzwoitą ilością vegety (i w takiej samej ilości był pochłaniany)). brakowało tego i coraz częściej wraca, szczególnie porą wieczorową




29 komentarzy:

  1. U mnie też to był zawsze dumny Chleb w Jajku. Dodatkowo z kiełbasą i cebulą. Rodzice nadal sobie to na kolacje serwują. Ja pokochałam chlebek w jajku na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja te tosty poznałam dopiero w blogosferze i od razu je polubiłam.
    czekoladowo, adekwatnie do dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. taki chleb z jajku z przyprawami zawsze mój brat chętnie zajada, a ja za to uwielbiam słodką jego wersję! a twoja na pewno w tak smacznym zestawieniu cudownie smakowała :)
    niech ta wściekłość choć trochę odpuści i na optymizm zwolni miejsce :) udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie te wyrafinowane tosty francuskie zawsze pozostaną smażonym chlebkiem w jajku ;p Muszę przyznać, że zdecydowanie wolę wersję wytrawną - może dlatego, że tak jadłam od dziecka? Nie wiem :) Póki co próbowałam tylko raz na słodko, ale chętnie skosztowałabym też czekoladowej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że Dzień Czekolady od rana świętujesz, i dobrze :D Tosty lubię i te na wytrawnie i te na słodko ;)
    Dodatek pomarańczy-idealny tutaj :3

    OdpowiedzUsuń
  6. A u nas to były zawsze najsmaczniejsze na świecie nołnejmy. Chociaż pain perdu ma w sobie jakąś nutę nostalgii dla mnie.

    Postanowiłam, że te wakacje będą piękne- no to będą! I szlus.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki pomarańczowy neon z ciemnym chlebem - normalnie zdjęcia same zachęcają ;)
    Znam ten zbiór zadań z chemii :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle fotogeniczne te Twoje tosty. Zresztą czy połączenie czekolada + pomarańcza może być niefotogeniczne? Chyba nie.
    I dobrze, że knujesz. Warto troszkę wcześniej zacząć planować wakacje, żeby jednak mieć jakiś ogólny zarys :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekolada z pomarańczą to chyba najlepsze połączenie smaków ever
    I jeszcze franckuskie <3
    Zadania z chemii - skąd ja to znam : D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja takiego nigdy nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie to też zawsze był chleb w jajku, obowiązkowo zajadany z przerażającą ilością ketchupu! a myślałam, że tylko ja potrafiłam tyle na raz go zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też tosty francuskie nazywałam zawsze chlebem w jajku ;) idealnie czekoladowe !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nigdy chleba w takim wydaniu nie jadłam! *o*
    Ale prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie spróbuj- najlepszy na słono, według mnie :)

      Usuń
  14. Chleb w jajku, a wygląda jak milion $$ !

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie też zawsze był chleb w jajku! :D
    pysznie je podałaś! :)
    czekoladowe najlepsze :) :D

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też zawsze był chleb w jajku, dopiero w blogosferze się dowiedziałam o innych nazwach. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja dawno tostów nie jadłam! Muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a u mnie chleb w jajku z serem rozpuszczonym w mikrofalówce! super tłusty, super niezdrowy i super pyszny. poczworokrotnie. dzisiejsze połączenie bardzo mi się podoba. dodałaś roztopioną czekoladę, czy kakao?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i kakao i czekoladę (przy pomocy tarki rozdrobnioną)- jak szaleć to szaleć!

      Usuń
  19. U mnie też na to się mówi chleb w jajku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie chleb w jaju to najsmaczniejszy recykling, jaki uprawiała mama

    OdpowiedzUsuń
  21. Takich tostów nie jadłam jeszcze. Czekolada i pomarańcza świetnie musiały smakować w takiej wersji. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. chleb w jajku- każdy słyszał, każdy próbował :)

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie też to był chleb w jajku, choć ja go rzadko jadałam ;p i w ogóle wolę ten chleb pod nazwą tosty :] a Twoja wersja mi się podoba, oj podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Tosty o cudownym czeko kolorku swietne <3 !

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie wygląda ta pokrojona pomarańcza *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Z akcentem pomarańczy smakują mi chyba najbardziej. Pięknie podane.

    OdpowiedzUsuń