środa, 20 listopada 2013

# 88. +jadłospis

Mróz pachnie niemal równie dobrze co cynamon


jadłospis, czyli jedzeniowy ekshibicjonizm. ten akurat z poniedziałku, kiedy wychodzę z domu o 6:30, a wracam o 19 i tylko dwa posiłki mam szanse zjeść w domu.

 Potrójnie czekoladowe gryczano-jaglane ciastko czekoladowe z nerkowcami; mango



15g kaszy gryczanej + 15g kaszy jaglanej
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
łyżeczka masła/ oleju
ok 60ml mleka
2 kostki gorzkiej czekolady
kakao, słodzidło, aromat czekoladowy
nerkowce

kasze zmiksować, wymieszać z kakao, słodzidłem, aromatem, olejem i proszkiem do pieczenia. czekoladę rozpuścić w mleku i dodać do kasz. 
kokilkę natłuścić, wsypać na dno zmiażdżone/pokrojone nerkowce i wylać ciasto. piec do ,,suchego patyczka

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

cóż wylądowało w mym plecaku:
 
 


i kolacja:
sałatka (sałata lodowa, sos czosnkowy, kurczak, prażony sezam)

13 komentarzy:

  1. Ciastko bardzo fajnie się prezentuje :D
    Super, że dbasz o zdrowe posiłki nawet gdy jesteś poza domem ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mróz ma cudowny zapach, chociaż daleko mu do cynamonu:p ale dla mnie oba zapachy są miłe nozdrzom;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie zainteresowały te szpinakowe 'cosie', mogłabym prosić o przepis?
    Nominowałam cię do LB, zapraszam do zabawy w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  5. omg Ty chyba masz plecak gigant xd takie pudełka! ja zawsze też chciałam brać cuda wianki do szkoły ale ograniczał mnie brak miejsca w plecaku ._.

    OdpowiedzUsuń
  6. wybacz, ale widziałam na vitalii jak piszesz, że jesz 2300 (chyba) kcal i chudniesz. niestety, patrząc na te zdjęcia (choć wyglądają nieziemsko apetycznie i pięknie) to na pewno nie będziesz na takim jedzeniu trzymała wagi, a tym bardziej tyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przeczę- to menu nie jest zbyt obfite, ale od jakiegoś czasu zupełnie nie mam apetytu i i tak jem więcej niż ,,czuję że potrzebuję". nie chcę wpychać na siłę bo wiem, że u mnie skończy się to kolejnym zmniejszeniem porcji z ,,przejedzenia"

      Usuń
  7. przepyszny jest ten Twój lunchbox!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie smakowitości! Chyba zacznę dzień wcześniej przygotowywać jedzenie do szkoły, bo rano nigdy nie starcza mi czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ciasto wygląda obłędnie .
    O jacie ! Jaka smakowita wyprawka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jej, ja ten lunchbox chyba miałabym na jeden posiłek. co nie zmienia faktu, że bardzo 'nienudny' jest, tak jak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. same pyszności ze sobą zabierasz :) ja dziś miałam bułę z kurczakiem ;d

    OdpowiedzUsuń